mandag 26. mai 2008

Mennene i mitt liv

Jeg har alltid hatt en mann i mitt liv, foruten Fuser, nemlig Nick Cave, og selv om han alltid kommer til å være "my number one" har Ken Stringfellow i løpet av ettermiddagen seilet rett opp på andreplass.

Det forbauser meg alltid hvor lett musikk-menn kan fascinere meg, men sånn har det alltid vært. Hvis jeg noen ganger begynner å lage LO-er vil nok mange av dem ha musikk i seg, på en eller annen måte. Ingenting inspirerer meg mer enn toner, akkorder, tekst og fengende musikk. Jeg tror ikke jeg hadde greid å male ett eneste maleri hvis musikk ikke hadde eksistert.





Dagene mine i Bodø går mot slutten, og det er tusen ting som skal gjøres før jeg reiser; scrappetreff, middag, forskningsrapport, pakking, rydding og vasking. Det blir en hektisk uke!

Ingen kommentarer: