torsdag 11. desember 2008

Utfordring i TreL-blog

Tidligere denne uka kom jeg over en utfordring inne hos Linda (TreL) om å lage noe kun ved bruk av mønsterpapir/kartong og bokstaver. Selv hadde hun laget en nydelig LO til inspirasjon. Om kort blir godkjent, eller om det bare var LO-er som skulle lages er jeg usikker på, men siden jeg bare lager kort fant jeg ut at jeg prøver meg uansett, og hvis det ikke gjelder har jeg i allefall fått laget et ekstra julekort. :)

Vanvittig vanskelig utfordring, jeg har sittet i timesvis og plagdes for meg selv her. (Utrolig nok, når man ser på hvor enkelt utfallet ble). Morsomt likevel, og ganske interessant å se hvor avhengig man er av diverse stasj for å få et utfall man føler seg komfortabel med (i allefall føltes det sånn for meg, underveis). Endte opp med to kort der jeg i utgangspunktet bare har brukt ark og bokstaver, men på det ene kortet dristet jeg meg til å bruke tre små båndrester i tagene, så den er jo egentlig ikke gyldig, men jeg legger den her sammen med det andre kortet likevel. Virkelig litt av en utfordring Linda. Tusen takk :)




Dette kortet er kun laget av diverse mønsterpapir + kartong, og bokstaver.

Challenge at Linda (TreL); make something with only paper and letters. It was SO hard, but a lot of fun.

3 kommentarer:

Linda sa...

Kjempeflott :)
De med båndene ble nok ikke godtatt - må være litt streng, men det andre kortet var kjempeflott :) Utrolig hva man kan lage av bare papir :)
Må du snart ta turen hitover igjen :)

ninabakke sa...

Så flink du er :D

herlige

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så fine de ble!

Du skal ikke hive deg med på ATC-utfordringene som starter snart også, da? ;-D