lørdag 26. juli 2008

Utypisk meg!

Jeg har i ukesvis strevd med to bestillingskort som jeg absolutt ikke har fått til. Nå er jeg endelig ferdig, etter utallige forsøk. Ikke helt fornøyd, og ganske langt i fra min vanlige "stil", men dette får duge. Nå orker jeg ikke mer!




Bryllupskort. Skulle være stilrent og enkelt, så jeg har brukt transparang, lagt glitterbord ved hjelp av bånd over hele kortet (frem og bakside). Inni er det et kremhvitt ark med svirler i kantene.




Det enkle er ofte det beste... Skulle egentlig være et "sykepleier-kort", og jeg har rivd meg i håret i timesvis. Til slutt endte jeg opp med en enkel forside i hvitt og rødt, med glitter i deler av swirlen. På innsiden er det et pent dikt om yrket.

1 kommentar:

Aija sa...

This card looks also great! I tried to read your writing and understood something about it :)))
Last week of my summervacation has started...
Hugs
Aija